24 Nisan 2011

Güncelleme

Sevgili okurlarım, dostlarım..

İşlerimim yoğunluğu nedeniyle uzun zamandir evrim konusunda çeviri yapamıyordum. Hatta bir ara blogumu hakkını verebilecek birilerine devretmeyi bile düşündüm. Daha sonra bu karardan çeşitli nedenlerle vaz geçtim.

Evrim Olgusu blogumun popülaritesinin güncellenmemesine rağmen arttığının farkındayım. Bu da Evrim konusunda Türk insanında bir bilgi açlığı olduğunun ve bu açlığın giderilmesi gerektiğinin bir göstergesi.

Bloguma kısa ve güncel tercümelerle geri dönüş yapmayı düşünüyorum.

Bu arada pek çok konuda son derece bilgili, bildiğini aktarmayı, bilimsel tartışmayı seven ve bilen güvenilir bir dostum aşağıdaki siteyi kurdu.

Sevebilirsiniz..

http://www.dusuncedunyasi.net/

Katkılarınıza ve ilginize çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere..

Evrim Olgusu

Hiç yorum yok: